Nejčastěji kladené otázky
V Pomelo nám záleží na chuti, rozmanitosti a kvalitě. Naše jídla jsou čerstvá, dobře dochucená a jednoduše výborná. Objednávku si můžete snadno upravit v uživatelském panelu – kalorickou hodnotu, adresu a termíny máte plně pod kontrolou.
Na našich stránkách najdete popisy všech diet a aktuální menu – můžete se podívat, jaká jídla připravujeme, a vybrat si variantu, která nejlépe odpovídá Vašim potřebám.
Během vytváření objednávky zadejte svou adresu a ihned uvidíte, zda jsme schopni Vám tam doručit krabičky. Máte pochybnosti? Kontaktujte nás na info@pomelobox.cz – rádi to za Vás ověříme.
Každý den si můžete sami vybrat jídla, která budou součástí Vašeho balíčku. V zákaznickém panelu najdete až 20 různých jídel – mezi nimi snídaně, obědy, večeře.
Po vytvoření objednávky si u diet s výběrem menu můžete každý den vybírat z až 20 různých jídel. Stačí se přihlásit do svého zákaznického panelu, vybrat konkrétní den a přejít do sekce „Detaily menu“.
V zákaznickém panelu si označíte den, který chcete přesunout, a vyberete nový termín v kalendáři. Změny je potřeba provést nejpozději do 6:00, tři dny před plánovaným doručením.
Ne, bohužel není možné si vybrat konkrétní čas doručení ani časový interval.
Ano, při objednávce můžete přidat kód na zvonek nebo jiné informace, které pomohou kurýrovi nechat Vaši zásilku u dveří.
Ano – v zákaznickém panelu si vyberete den, kliknete na ikonu úpravy a nastavte novou dietu nebo kalorickou hodnotu. Změny je potřeba uložit nejpozději do 06:00, tři dny před plánovaným doručením.
Ano, stačí nám napsat e-mail na adresu info@pomelobox.cz – spočítáme částku za nevyužité dny a pošleme Vám podrobnosti ke schválení. Zrušení je třeba nahlásit nejpozději tři dny před plánovaným doručením, do 6:00.
Na etiketě najdete informace jako název pokrmu, typ diety, jaký je to pokrm, zda jej máte konzumovat teplý/chladný, kolik má kalorií, makrosložky pokrmu a datum spotřeby.
Většinu našich jídel můžete bez obav ohřát v mikrovlnné troubě – stačí odstranit fólii. Pokud preferujete, můžete jídlo také přendat na talíř a ohřát v troubě nebo na pánvi.
Ne. Pro ty, kteří chtějí z diety vyloučit produkty, máme připravenou dietu s Výběrem Menu.
Rychle, pohodlně a bezpečně! V Pomelo můžete zaplatit několika způsoby: bankovním převodem, platební kartou, přes Google Pay nebo Apple Pay.
Ano, ale je nutné, abyste o fakturu požádali při objednávce. Zároveň nám prosím poskytněte všechny údaje potřebné pro vystavení faktury. Podle aktuálních předpisů musí být požadavek na obdržení faktury podán před její vystavením. Pozdější žádosti o fakturu bohužel nebudou brány v úvahu.
Při vytváření objednávky v košíku najdete pole „Zadejte slevový kód“ – zadejte tam svůj kód a klikněte na „Použít“.
Ano, napište nám na e-mail info@pomelobox.cz Náš dietolog Vám zdarma a nezávazně doporučí vhodnou dietu i kalorickou hodnotu.
Při zadávání objednávky klikněte na „Využít body ze kasičky“ – systém automaticky sníží cenu.
Ano. Nemusíte objednávat dietu na celý týden – můžete si vybrat konkrétní dny, které Vám vyhovují.
Ne, slevové kódy nelze kombinovat – při jedné objednávce lze použít pouze jeden slevový kód.