Nejčastěji kladené otázky

Ne, Pomelo nenabízí individuální diety.

Na etiketě najdete informace jako název pokrmu, typ diety, jaký je to pokrm, zda jej máte konzumovat teplý/chladný, kolik má kalorií, makrosložky pokrmu a datum spotřeby.

Všechny naše obaly jsou vhodné pro ohřev přímo v mikrovlnné troubě (kromě těch, ve kterých podáváme saláty). Pokud si přejete jídlo ohřát v klasické troubě, přeložte jej do vlastních nádob určených k tomuto účelu.

Objednávku můžete zaplatit online platební kartou nebo bankovním převodem. Pokud si vyberete platbu bankovním převodem, zašlete nám potvrzení o převodu na e-mail info@pomelobox.cz do 5 hodin ráno v den před prvním doručením. V opačném případě objednávka nebude aktivována. Při platbě objednávky rychlou online platbou není nutné zasílat potvrzení, ale platbu je nutné provést do 5 hodin ráno v den před doručením.

Kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na: info@pomelobox.cz nebo telefonicky na čísle + 420 775 622 988 – prověříme pro vás tuto možnost.

Ano, máte právo zrušit objednávku. Zašlete nám prosím e-mail s oznámením o zrušení. Ozveme se vám zpět s výpočtem vrácené částky. Po schválení našich výpočtu provedeme vrácení peněz za nerealizované dodávky do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého nám byla platba odeslána.

V případě problémů s doručením se okamžitě spojte s naším zákaznickým centrem během jeho pracovní doby e-mailem nebo telefonicky – zjistíme důvod nedodání balíčku a pokusíme se najít pozitivní řešení této pro vás obtížné situace. V případě chybně realizovaných objednávek pošlete reklamaci e-mailem spolu s krátkým popisem a fotografickou dokumentací. Takové reklamace vyřídíme do 5 pracovních dnů od jejich obdržení. Reklamace je nutné podat do 10:00 hodiny dne, kterého se týká.

Ano, balíček se 3 jídly znamená balíček bez druhé snídaně, svačiny. Objednáním takové diety formulářem na stránce od nás dostanete hlavní jídla (snídaně + oběd + večeře) z vybrané diety a kalorického obsahu.

Ne. Pro ty, kteří chtějí z diety vyloučit produkty, máme připravenou Dietu s Výběrem Menu.

Pokud potřebujete pomoc s výběrem diety, kontaktujte našeho dietologa na: info@pomelobox.cz, poskytněte základní informace o sobě, jako je věk, výška, tělesná hmotnost, několik slov o fyzické aktivitě, pracovním režimu a případných zdravotních problémech nebo kontraindikacích k dietě – to nám umožní nabídnout vám nejvhodnější možnost z naší nabídky.

V případě, že si přejete změnit dietu, kalorický obsah, dokoupit přílohy nebo změnit termín dodání, můžete tak učinit ve svém Zákaznickém Panelu. Pokud chcete provést jiné změny nebo potřebujete pomoc, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na: info@pomelobox.cz nebo telefonicky na čísle + 420 775 622 988. Nezapomeňte, že změnu je třeba nahlásit nejpozději dva dny před plánovaným dodáním do 10:00 hodiny.

Jistě, můžeš změnit doručovací adresu v konkrétním termínu nebo v celé další objednávce. Můžeš si také vybrat jinou doručovací adresu pro týdenní dodání a jinou pro víkendy. Můžeš využít změny adresy v rámci celého rozsahu doručení od Pomelo, například si můžeš pravidelně objednávat dietu na adresu v Praze a během cesty do Brna změnit adresu na tu, pod kterou budeš dostupný v tomto městě.

Ano, typ a kalorický obsah diety můžete změnit kdykoli během trvání objednávky. V případě cenového rozdílu bude nutné doplatit za dražší dietu, nebo naopak my vám vrátíme přeplatek, pokud zvolíte levnější variantu.

Ne, tuto službu bohužel nenabízíme.

Jídla rozvážíme v těchto hodinách: 17:00-22:00

V každé objednávce prosíme o uvedení přesné adresy a kódu ke klatce, aby řidič mohl vejít a nechat zásilku před dveřmi. Můžete nám určit místo, kde má řidič balíček nechat. V případě absence kódu/instrukcí pro řidiče bude v době doručení volat, aby mohl předat zásilku do vlastních rukou. Pokud kontakt nebude možný, zásilka nebude doručena.

Ano, naše jídla můžete ohřát přímo z obalů po odstranění fólie/víčka. V případě, že si přejete ohřát jídlo v troubě, přeložte jej do svých nádob určených k tomuto účelu.

6:30-18:00 od pondělí do pátku, 7:00- 11:00 v soboty.

Ano, ale je nutné, abyste o fakturu požádali při objednávce. Zároveň nám prosím poskytněte všechny údaje potřebné pro vystavení faktury. Podle aktuálních předpisů musí být požadavek na obdržení faktury podán před vystavením účtenky. Pozdější žádosti o fakturu bohužel nebudou brány v úvahu.

Ano, pokud objednáváte formulářem, automaticky obdržíte potvrzení o přijetí objednávky a uvítací e-mail od našeho zákaznického centra. E-maily vám budou zaslány v okamžiku, kdy bude vaše objednávka přijata k realizaci.

Ne, bohužel není možné si vybrat konkrétní čas doručení ani časový interval. Můžete však označit, že byste si přáli doručení balíčku do určité hodiny, například do 6 ráno. Kancelář poté prověří, zda je doručení do vybraného času s ohledem na dostupnost kurýrů reálné.

Ne, spolupracujeme s externími dopravními společnostmi a nemáme možnost poskytnout přímá kontaktní čísla na kurýry.

Zákazníci s Klientským panelem budou moci po zaplacení a aktivaci objednávky změnit/vybrat jídla. Pokud zákazník nemá Klientský panel, pozdější výměna jídel nebude možná.

Výměna jídel je možná pouze po zaplacení a aktivaci objednávky zákaznickým servisem. Pokud i přesto dochází k problémům, kontaktujte zákaznický servis na e-mailové adrese info@pomelobox.cz.

Dva dny před plánovaným doručením do 10:00 hodiny.