Nejčastěji kladené otázky

Ne, Pomelo nenabízí individuální diety.

Na etiketě najdete informace jako název pokrmu, typ diety, jaký je to pokrm, zda jej máte konzumovat teplý/chladný, kolik má kalorií, makrosložky pokrmu a datum spotřeby.

Všechny naše obaly jsou vhodné pro ohřev přímo v mikrovlnné troubě (kromě těch, ve kterých podáváme saláty). Pokud si přejete jídlo ohřát v klasické troubě, přeložte jej do vlastních nádob určených k tomuto účelu.

Objednávku můžete zaplatit online platební kartou nebo bankovním převodem. Pokud si vyberete platbu bankovním převodem, zašlete nám potvrzení o převodu na e-mail info@pomelobox.cz do 5 hodin ráno v den před prvním doručením. V opačném případě objednávka nebude aktivována. Při platbě objednávky rychlou online platbou není nutné zasílat potvrzení, ale platbu je nutné provést do 5 hodin ráno v den před doručením.

Kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na: info@pomelobox.cz nebo telefonicky na čísle + 420 775 622 988 – prověříme pro vás tuto možnost.

Ano, máte právo zrušit objednávku. Zašlete nám prosím e-mail s oznámením o zrušení. Ozveme se vám zpět s výpočtem vrácené částky. Po schválení našich výpočtu provedeme vrácení peněz za nerealizované dodávky do 14 pracovních dnů na účet, ze kterého nám byla platba odeslána.

V případě problémů s doručením se okamžitě spojte s naším zákaznickým centrem během jeho pracovní doby e-mailem nebo telefonicky – zjistíme důvod nedodání balíčku a pokusíme se najít pozitivní řešení této pro vás obtížné situace. V případě chybně realizovaných objednávek pošlete reklamaci e-mailem spolu s krátkým popisem a fotografickou dokumentací. Takové reklamace vyřídíme do 5 pracovních dnů od jejich obdržení. Reklamace je nutné podat do 10:00 hodiny dne, kterého se týká.

Ano, balíček se 3 jídly znamená balíček bez druhé snídaně, svačiny. Objednáním takové diety formulářem na stránce od nás dostanete hlavní jídla (snídaně + oběd + večeře) z vybrané diety a kalorického obsahu.

Ne. Pro ty, kteří chtějí z diety vyloučit produkty, máme připravenou Dietu s Výběrem Menu.

Pokud potřebujete pomoc s výběrem diety, kontaktujte našeho dietologa na: info@pomelobox.cz, poskytněte základní informace o sobě, jako je věk, výška, tělesná hmotnost, několik slov o fyzické aktivitě, pracovním režimu a případných zdravotních problémech nebo kontraindikacích k dietě – to nám umožní nabídnout vám nejvhodnější možnost z naší nabídky.

V případě, že si přejete změnit dietu, kalorický obsah, dokoupit přílohy nebo změnit termín dodání, můžete tak učinit ve svém Zákaznickém Panelu. Pokud chcete provést jiné změny nebo potřebujete pomoc, kontaktujte naše zákaznické centrum e-mailem na: info@pomelobox.cz nebo telefonicky na čísle + 420 775 622 988. Nezapomeňte, že změnu je třeba nahlásit nejpozději dva dny před plánovaným dodáním do 10:00 hodiny.

Jistě, můžeš změnit doručovací adresu v konkrétním termínu nebo v celé další objednávce. Můžeš si také vybrat jinou doručovací adresu pro týdenní dodání a jinou pro víkendy. Můžeš využít změny adresy v rámci celého rozsahu doručení od Pomelo, například si můžeš pravidelně objednávat dietu na adresu v Praze a během cesty do Brna změnit adresu na tu, pod kterou budeš dostupný v tomto městě.

Ano, typ a kalorický obsah diety můžete změnit kdykoli během trvání objednávky. V případě cenového rozdílu bude nutné doplatit za dražší dietu, nebo naopak my vám vrátíme přeplatek, pokud zvolíte levnější variantu.

Ne, tuto službu bohužel nenabízíme.

Jídla rozvážíme v těchto hodinách: 16:30-22:30

V každé objednávce prosíme o uvedení přesné adresy a kódu ke klatce, aby řidič mohl vejít a nechat zásilku před dveřmi. Můžete nám určit místo, kde má řidič balíček nechat. V případě absence kódu/instrukcí pro řidiče bude v době doručení volat, aby mohl předat zásilku do vlastních rukou. Pokud kontakt nebude možný, zásilka nebude doručena. Můžete si také vybrat doručení do odběrného místa na území Prahy.

Ano, naše jídla můžete ohřát přímo z obalů po odstranění fólie/víčka. V případě, že si přejete ohřát jídlo v troubě, přeložte jej do svých nádob určených k tomuto účelu.

6:30-18:00 od pondělí do pátku, 7:00- 11:00 v soboty.

Ano, ale je nutné, abyste o fakturu požádali při objednávce. Zároveň nám prosím poskytněte všechny údaje potřebné pro vystavení faktury. Podle aktuálních předpisů musí být požadavek na obdržení faktury podán před vystavením účtenky. Pozdější žádosti o fakturu bohužel nebudou brány v úvahu.

Ano, pokud objednáváte formulářem, automaticky obdržíte potvrzení o přijetí objednávky a uvítací e-mail od našeho zákaznického centra. E-maily vám budou zaslány v okamžiku, kdy bude vaše objednávka přijata k realizaci.

Ne, bohužel není možné si vybrat konkrétní čas doručení ani časový interval. Můžete však označit, že byste si přáli doručení balíčku do určité hodiny, například do 22:30. Kancelář poté prověří, zda je doručení do vybraného času s ohledem na dostupnost kurýrů reálné.

Ne, spolupracujeme s externími dopravními společnostmi a nemáme možnost poskytnout přímá kontaktní čísla na kurýry.

Zákazníci s Klientským panelem budou moci po zaplacení a aktivaci objednávky změnit/vybrat jídla. Pokud zákazník nemá Klientský panel, pozdější výměna jídel nebude možná.

Výměna jídel je možná pouze po zaplacení a aktivaci objednávky zákaznickým servisem. Pokud i přesto dochází k problémům, kontaktujte zákaznický servis na e-mailové adrese info@pomelobox.cz.

Dva dny před plánovaným doručením do 10:00 hodiny.